Yoram Meijerse

Yoram Meijerse is sinds begin 2019 werkzaam voor Mea Fysio op de praktijk in Marum.

Klachten ontstaan niet zomaar, er is altijd een aanleiding voor.

Vaak is dit een disbalans tussen de belasting/belastbaarheid van een persoon, dus wat iemand fysiek en/of mentaal aan kan in cobinatie met wat iemand dénkt aan te kunnen.

Hier komen veel factoren bij kijken zoals:

• Lichamelijke conditie aangaande spieren/botten/gewrichten en algeheel uithoudingsvermogen;
  • Coping en levensstijl;
  • Mentaal welzijn.

Als fysiotherapeut kijkt Yoram naar al deze aspecten als u bij hem op consult komt.

Wat Yoram interessant en uitdagend vindt is het behandelen van onbegrepen (chronische) pijnklachten en psychosomatische klachten. Psychosomatische klachten zijn lichamelijke klachten die een psychische oorzaak hebben en geen lichamelijke. Dat betekent dat bijvoorbeeld artsen geen lichamelijke verklaring voor de klachten vinden. Het lichaam en de geest beïnvloeden elkaar. Geestelijke spanning kan leiden tot lichamelijke pijn.

Yoram neemt uw klachten uiteraard zeer serieus en neem dan ook ruim de tijd om naar uw verhaal te luisteren en dit holistisch te benaderen en samen te zoeken naar de beste oplossing.

Sinds 2017 is Yoram werkzaam als fysiotherapeut en heeft hij de volgende cursussen gevolgd:

• Triggerpoint Therapie;
  • Haptonomische Begeleiding;
  • Medical Taping Concept;
  • Coaching bij Chronische Pijn.
  • Dry Needling

Ook de massage opleiding van het Holos Instituut heeft Yoram afgrond. Hij overweegt om in de nabije toekomst een master psychosomatische fysiotherapie te beginnen.

Buiten zijn werk als fysiotherapeut in Marum heeft Yoram ter toevoeging sinds 8 jaar een massagepraktijk in Groningen stad en heeft hier de nodige ervaring opgedaan met verschillende massagevormen zoals:

• Shiatsu (drukpunt massage);
  • Voetreflexelogie;
  • Bindweefselmassage.

Yoram Meijerse staat geregistreerd in het Kwaliteitsregister Fysiotherapie NL (KRF NL).

BIG-registratienummer: 19924191404

Het merendeel van de tijd is Yoram beschikbaar op de dagen dinsdag en donderdag maar in overleg met u kan er eventueel ook op maandag een afspraak gemaakt worden.

Op de woensdag en vrijdag werkt Yoram op onze locatie Mea Fysio Centrum Oost te Groningen.

Mea_Fysio_Marum_Yoram.png